21.05.2009

ceksın fayf.

"i want you back"i bilir misiniz mesela. bunun bir remixi var, "rogerseventytwo and the walk remix". kesinlikle tavsiye. maykıl ceksın kardeşlerden geliyör. pek bir gaz. mutlu. ama nedense lanet olası istanbul'a geri döndüğümde bende geçen haftaki gibi etkili olmadı bu şarkı. tatil-festival öncesi eğlenme hırsından eser yok. daha çok burial dinleyebiliyorum geldiğimden beri. hafif melenkölik. öyle de değil aslında da. bilenler bilir. siz de dinleyin, bilin. çok kreatifim bugün yine. ya evet canım sıkkın aslında gayet. 4 gün nasıl geçti anlamadım. ayı gibi eylenmek söylemini pekiştirdik bol bol. ayrıca su soğuk ama girince alışıyosun dedik. kolayla kırmızı şarabın karışmasıyla kalimaçço adlı bişiy oluşuyomuş, onu öğrendik ispanyöle arkadaşlardan. otostop çektim, esta noççe demeyi öğrendim, yüzmeyi öğrettim, rehberlik yaptım, otobüsü kaçırdım, yoga yaptım, domates peynir yedim, viski içtim, regi dinledim, bugi yaptım, en önemlisi bisürü insan tanıdım. ya evet gerçekten eğlendim. şimdi tam bir tatilden şehre dönüş kafasıyla tersoyum. evet öyleyim. sevmiyorum burayı. hiçbişeyini de özlememişim. planlar hemen devam etmeli.

mesela böyle:

Hiç yorum yok: