28.04.2009

başlık mı

kendime ait bi web sitesi!
güzel fikir bence.

saçmasapan tipler çizdim, çok eylendim.
bikaç güne biter heralde. heycanlıyım hevet.

edIT'in Crying Over Pros For No Reason albümünü dinlemekten bi acaip oldum bilok.
hele ki Ashtray'le Twenty Minutes yok mu ah ah. tavisye ederim hemen.


buraya yazmayalı baya olmuş, aslında yazıyorum ama daha prayvıt şeyler.

belki sana da alışırım bigün, prayvıt mrayvıt tanımayız bilok.

bu alışma-alışamama tribi bugünlerde gündemimde, en yoğun haliyle.
al sana pırayvıt!

last fm radyomu dinleme limitim dolmuş, hüzünlüyüm.

yemeksepeti bana çalışıyör bu eve taşındığımdan beri!
içki sepetine de üye oldum, ilk alışverişimin heyecanını da burda paylaşmak dileğiyle pek tabi.


midemde kırmızı kırmızı bir şarap
evi, yanında da çukulatalı sufle var bi bina büyüklüğünde kooccaman. beklerim. sizi de yiycem bi gün.


yemek yemek çok güzel bişey.
tatlı yemek ondan da daha güzel bişey.

bilgisayarımın sürekli çökmesi ve ayda bir periyodik aralıklarla benden format istemesi pek bi can sıkıcı.

salak salak kolajlar yapıyor ve eğleniyorum evet.



artık yaz gelmeli!

Hiç yorum yok: